Tiedotettavaa

VARAINHANKINTATOIMIKUNTA

Lainan maksaminen

Toimitalon laajennusta ja saneerausta varten otetun pankkilainan takaisin maksaminen on yhteinen asiamme. Rahankeräyksen työsaralla olemme saaneet iloita yhdessä erityisesti myyjäistyössä.

Lainan maksamisessa kolehdillla on iso merkitys. Kolehtiin voit lahjoittaa käteisen lisäksi Mobile Pay- sovelluksella ja kassoilla olevilla maksupoleteilla. MobilePay -maksu ohjataan Ry:n tilille numerolla 68688.

Rahankeräyslupa

Lahden Seudun Rauhanyhdistyksellä on Hämeen Poliisilaitoksen myöntämä rahankeräyslupa, luvan tunnus on RA/2018/832. Lupa on myönnetty 27.9.2018. Lupa on voimassa Hämeen poliisilaitoksen alueella kahden vuoden ajan. Kerättäviä varoja voidaan käyttää toimintakulujen kattamiseen.

Voisitko sinä osallistua toimintamme kulujen kattamiseen lahjoituksin? Pienikin lahjoitus on tärkeä! Jo yhden euron lahjoitus viikossa jokaiselta jäseneltä tuottaisi lähes 26 000 € summan!

Voit tehdä lahjoituksia seuraavasti:

1.                                      Tee e-laskusopimus omassa verkkopankissasi tai suoramaksusopimus pankin konttorissasi seuraavilla tiedoilla:

E-laskuttajan nimi          Lahden seudun rauhanyhdistys ry

Y-tunnus                        0282632-4

Tilinumero                      FI48 5612 1120 2935 73

Maksun aihe                  Lahjoitus

Viite                               1009

Ilmoita nimesi / valtakirjan antajan nimi, haluamasi eräpäivä (kuukauden 1., 5., 15., 20. tai 26. päivä) ja lahjoitussumma sähköpostilla lahdenry.valtakirjat@gmail.com heti valtakirjan teon jälkeen.

2.                                      Tee omassa verkkopankissasi kuukausittain tapahtuva tai kertaluontoinen lahjoitus. Tilinumero ja viite ovat samat kuin yllä.

3.                                      Voit lahjoittaa 1, 5, 10, 20, 30 tai 40 € kokoisia summia tekstiviestillä. Kirjoita matkapuhelimen tekstiviestikenttään viesti 1€ LAHDENRY, 5€ LAHDENRY, 10€ LAHDENRY, 20€ LAHDENRY, 30€ LAHDENRY tai 40€ LAHDENRY. Lähetä viesti numeroon 16588. Onnistuneen lahjoituksen jälkeen tulee kiitosviesti.

Kiitos tuestasi!
Powered by Etomite CMS.