Tiedotettavaa

VUOSIKOKOUS 21.2.2021

Ilmoittautuminen etäyhteyden kautta osallistuville alla olevan linkin kautta viimeistään 14.2.2021.

Ilmoittautuminen

Pyydämme jokaista osallistujaa ilmoittautumaan erikseen, vaikka seuraisitte kokousta toisen osallistujan kanssa samalta ruudulta. Ilmoittautuneet yhdistyksemme jäsenet saavat sähköpostiin osallistumislinkin kokousta edeltävällä viikolla.

TIEDOTE 3.1.2021

Seuroja jatketaan ry:llä paikan päällä, kun alueelliset suositukset sen mahdollistavat. Tämän hetken suosituksen perusteella pidämme seurat toistaiseksi vain nettiseuroina.

Lahden seudun Rauhanyhdistys ry Johtokunta

Tarjoilu seuratilaisuuksissa

Seuroissa ei toistaiseksi ole kahvitarjoilua.

Rahankeräyslupa

Lahden Seudun ry:llä on Poliisihaallituksen myöntämä rahankeräyslupa. Lupa on myönnetty 9.10.2020 ja se on voimassa toistaiseksi. Luvan numero on RA/2020/1216.

Kerätyt varat käytetään yhdistyksen seura- ja nuorisotoiminnassa käytettävän toimitalon huolto- ja ylläpitokuluihin (sähkö,vesi, puhtaanapito, lämmitys) sekä toimitalon laajentamisesta aiheutuneen lainan lainalyhennyksiin. Lisäksi varoja voidaan käyttää nuoriso- ja perhetyöstä aiheutuviin kuluihin (leirimaksut, opetusmateriaalit, retket, kerhotoiminta).

Voit osallistua yhdistyksen talouden tukemiseen lahjoittamalla haluamasi summan tilille FI48 5612 1120 2935 73.

Voit käyttää maksamiseen myös mobilePayta, numero on 68688. Maksun aihe lahjoitus tai viite 1009.